Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FPS epätoimimattomuus

+4
Elminggi
taisto
mikki
trix
8 posters

 :: Avoin :: Palaute

Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty FPS epätoimimattomuus

Viesti  Tmu Ti Toukokuu 20, 2008 7:51 am



Voitte vain arvaille, mistä tuo johtuu mutta minä valaistutan teitä:

:FPS johto pistää pelkkiä "Pakita minun kyläni 999999" , jolloin liitouma ei voi yksin kertaisesti toimia.
:Myyrä huolto teillä on todella pitävä...
:Tavoitteenne oli tuhota sakaali, kun pelkäsitte, että se voittaisi teidät, ja niinhän se olisikin tehnyt.


NYT ON TULEVAAN SAKAALIIN ILMOITTAUTUNUT 10! LISÄÄ KAIVATAAN, ETTÄ KANNATTAA PYKÄTÄ LIITOUMA PYSTYYN!

Tmu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  trix Ti Toukokuu 20, 2008 9:52 am

Hmm...

Toimivuus: joku asia toimii
Toimimattomuus: joku asia ei toimi
"Epätoimimattomuus" ei siis tarkoita sitä, ettei joku toimisi, menee ehkä enemmän sille puolelle että toimii. Mutta ei oikeastaan ole edes oikea sana.

"Valaistuttaa" ei myöskään ole oikea sana, parempi olisi valaista.
"Yksin kertaisesti" on yhdyssana, samoin "myyrä huolto", mikä tosin jo terminäkin on ihan täysin typerä, jos tarkoitat sillä sitä, että myyristä hankkiudutaan eroon ja tiedonvirtaa siihen suuntaan pienennetään mahdollisuuksien mukaan.

Lisäksi tuon pikku listasi kolmas kohta ei ole mikään perustelu väitöksellesi, että liittouma ei toimi, vaan vain yksittäinen, sinällään asiaan liittymätön kohta. Et ole myöskään perustellut noita väitteitäsi mitenkään, mikä myös osoittaa jotain.

Toisin sanoen, viestisi on otsikosta lähtien pelkkää höpinää, ilmeisen katkeraa sellaista, sekä siitä näkyy melko selvästi ettet ole ollenkaan ajatellut mitä kirjoitat. Liittouma tuskin olisi enää pystyssä, eikä näin paljon alkuperäisiä jäseniä olisi mukana, jollei se toimisi ollenkaan. Toki jokaisella liittoumalla on parannettavaa jossain kohtaa, mutta se on liittouman sisäinen asia eikä kuulu muille.

Jos joku haluaa lähteä liittoon, mihin sinä olet tulossa johtajaksi, niin itse sanoisin tervemenoa. FPS:n johto ottakoon omalta osaltaan kantaa tähän viestiisi, jos kokee ettei se ole täyttä ajan tuhlausta. Sinun sen sijaan kannattaisi palata sinne koulun penkille, jotta joku pystyy tulevaisuudessakin saamaan edes jotain tolkkua näistä kirjoitteluistasi. Lakkaa nyt siis itkemästä menneiden perään, varsinkin kun kyse on kuitenkin vain pelistä, ja yritä kasvaa edes hieman aikuisemmaksi.


Viimeinen muokkaaja, trix pvm Ti Toukokuu 20, 2008 1:21 pm, muokattu 1 kertaa

trix

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 13.04.2008
Ikä : 39

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  mikki Ti Toukokuu 20, 2008 9:59 am

Tmu on hyvä ja laittaa ihan oman lastentarhan pystyyn. Mitä nopeemmin sen parempi.
mikki
mikki

Viestien lukumäärä : 23
Join date : 11.04.2008
Ikä : 53
Paikkakunta : FPS I - Valkeakoski

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  taisto Ti Toukokuu 20, 2008 12:20 pm

Ja ketään ei kiinnosta sun "uus ja mahtava sakaali" jota johtaa joku kykenemätön pikkukersa joka ei tajua minkään asian päälle yhtään mitään. Onhan se nähty kuinka nämä 13v pojat johtaa liittoumaa...ittekki tietää jo kun he rupeavat johonkin että se ei voi mennä kuin vituiksi,vaikka ittellä ei olekkaan suurempaa kokemusta johtohommista.

taisto

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 11.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  Elminggi Ti Toukokuu 20, 2008 1:11 pm

Tmu kirjoitti:
:FPS johto pistää pelkkiä "Pakita minun kyläni 999999" , jolloin liitouma ei voi yksin kertaisesti toimia.
:Myyrä huolto teillä on todella pitävä...
:Tavoitteenne oli tuhota sakaali, kun pelkäsitte, että se voittaisi teidät, ja niinhän se olisikin tehnyt.

Saisinko hieman perusteluita väitteillesi? Tietääkseni jokainen liittouman jäsen ei ole johtaja, joten et voi väittää, että vain johdon kyliin järjestettäisiin pakituksia. Toiseksi, jos olet "myyrähuollon" ammattilainen mikset itse, silloin kun olit liitossa, antanut "loistavia" vinkkejäsi myyrien poistoon. Niin ja sinähän olit itsekin johtaja aikoinaan. Mitä olet mieltä, toimiko sinun siipesi parhaiten?
Tuo viimeinen väite on jo jotain täysin käsittämätöntä, meillähän oli Sakaalin kanssa lähes alusta asti (Sakaalin perustamisesta/noususta liitoksi) hyvät suhteet, aluksi rauha, jonka jälkeen liitto, kunnes lopuksi Sakaali johtaja feidasi muut, te sulauduitte meihin.

Elminggi

Viestien lukumäärä : 94
Join date : 12.04.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Sipoo, FPS II

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  Jorppuli Ti Toukokuu 20, 2008 4:49 pm

Ensinnäkin hyvä trix hyvin perusteltu. Smile

taisto kirjoitti:Ja ketään ei kiinnosta sun "uus ja mahtava sakaali" jota johtaa joku kykenemätön pikkukersa joka ei tajua minkään asian päälle yhtään mitään. Onhan se nähty kuinka nämä 13v pojat johtaa liittoumaa...ittekki tietää jo kun he rupeavat johonkin että se ei voi mennä kuin vituiksi,vaikka ittellä ei olekkaan suurempaa kokemusta johtohommista.

Ja sitten tästä 13 vuotias jutusta että ehkä eivät osaa johtaa liittoutumaa (kaikki), mutta pelata kyllä osaavat, en tässä nyt puolustele tmu:ta ja hänen typeriä väitöksiään vaan sitä että olen itse 14 (täytin 2 päivää sitten) ja otin tuon kyllä aika luokkaavana, siinä mielessä että pidät kaikkia itseäsi nuorempia jotenkin saman laisina Ipanoina. Itse pelasin 2 serverillä johtoportailla top 20 liittoutumassa (karjala jos on kellekkään tuttu) ja pärjäsin ihan hyvin kunnes kyläni pultattiin ja poistin tilin. Kaikki me kakaratkaan ei olla saman laisia! Neutral


Viimeinen muokkaaja, edez pvm Ti Toukokuu 20, 2008 8:39 pm, muokattu 1 kertaa
Jorppuli
Jorppuli

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 07.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Hämeenlinna

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  taisto Ti Toukokuu 20, 2008 5:30 pm

edez kirjoitti:Ensinnäkin hyvä trix hyvin perusteltu. Smile

taisto kirjoitti:Ja ketään ei kiinnosta sun "uus ja mahtava sakaali" jota johtaa joku kykenemätön pikkukersa joka ei tajua minkään asian päälle yhtään mitään. Onhan se nähty kuinka nämä 13v pojat johtaa liittoumaa...ittekki tietää jo kun he rupeavat johonkin että se ei voi mennä kuin vituiksi,vaikka ittellä ei olekkaan suurempaa kokemusta johtohommista.

Ja sitten tästä 13 vuotias jutusta että ehkä eivät osaa johtaa liittoutumaa (kaikki), mutta pelata kyllä osaavat, en tässä nyt puolustele tmu:ta ja hänen typeriä väitöksiään vaan sitä että olen itse 14 (täytin 2 päivää sitten) ja otin tuon kyllä aika luokkaavana, siinä mielessä että pidät kaikkia itseäsi nuorempia jotenkin saman laisina Ipanoina. Itse pelasin 2 serverillä johtoportailla top 20 liittoutumassa (karjala jos on kellekkään tuttu) ja pärjäsin ihan hyvin kunnes kyläni pultattiin ja poistin tilin. Kaikki me kakaratkaan ei olla saman laisia! Neutral
Joo en nyt tarkoittanut tuota nyt niin kirjaimmellisesti, onhan niitä poikkeuksiakin, mutta kaikki ketkä itse irlissä oon tavannu on aikalailla "lahopäitä". Sekin saattaa olla että täällä päin niitä sikiää vaan niin paljon kun oman ikäisetkin on välillä semmosia.

taisto

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 11.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  himokoneistaja Ti Toukokuu 20, 2008 6:14 pm

edez kirjoitti:Ensinnäkin hyvä trix hyvin perusteltu. Smile

taisto kirjoitti:Ja ketään ei kiinnosta sun "uus ja mahtava sakaali" jota johtaa joku kykenemätön pikkukersa joka ei tajua minkään asian päälle yhtään mitään. Onhan se nähty kuinka nämä 13v pojat johtaa liittoumaa...ittekki tietää jo kun he rupeavat johonkin että se ei voi mennä kuin vituiksi,vaikka ittellä ei olekkaan suurempaa kokemusta johtohommista.

Ja sitten tästä 13 vuotias jutusta että ehkä eivät osaa johtaa liittoutumaa (kaikki), mutta pelata kyllä osaavat, en tässä nyt puolustele tmu:ta ja hänen typeriä väitöksiään vaan sitä että olen itse 14 (täytin 2 päivää sitten) ja otin tuon kyllä aika luokkaavana, siinä mielessä että pidät kaikkia itseäsi nuorempia jotenkin saman laisina Ipanoina. Itse pelasin 2 serverillä johtoportailla top 20 liittoutumassa (karjala jos on kellekkään tuttu) ja pärjäsin ihan hyvin kunnes kyläni pultattiin ja poistin tilin. Kaikki me kakaratkaan ei olla saman laisia! Neutral

Itselläni ikää tänävuonna 31 ja silti käyttäydyn jopa kakaramaisemmin kuin moni ala-asteella oleva Very Happy Kiukuttelen ja mesoan aivan älyttömistä asioista. Tokihan itsekin tulee syylistyttyä jonkinlaiseen ikärasismiin joskus. Kuitenkin lohdutuksena kaikille nuoremmille, me vanhat olemme usein vain kateellisia siitä että teillä on upeita asioita vasta edessänne Very Happy Ugh ja lippu korkealle.

himokoneistaja

Viestien lukumäärä : 64
Join date : 19.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  Jorppuli Ti Toukokuu 20, 2008 6:17 pm

joo ei mitään, kun han huomautin asioista muuten tuosta irl:stä et mun kone ei tue systeemiä en sinne pääse. Smile
Jorppuli
Jorppuli

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 07.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Hämeenlinna

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  Vieraili Ti Toukokuu 20, 2008 6:34 pm

edez kirjoitti:muuten tuosta irl:stä et mun kone ei tue systeemiä en sinne pääse. Smile

joo, mullakaan ei toi IRL oikeen toimi kun ton kannettavan kanssa.. tää pöytäkone ei jostain syystä oikeen taivu tohon IRLaamiseen.. sanoisko et tää on vähän liian raskas IRLata..

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  Rist0 Ti Toukokuu 20, 2008 10:01 pm

Mullakaan ei pää aina kestä IRLata, mut minkäs sille voi. Välillä voi tehdä nollauksen ja hetkellisesti menee taas hyvin.

Rist0

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 12.04.2008
Paikkakunta : FPS II

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  amarkula To Toukokuu 22, 2008 10:59 pm

No, mä taas muistelen sitä IRL-aikaa kaiholla, se oli silloin kun opiskelin ja IRL oli paljon kevyempi ajaa... Kuvittele, että se pyöri ihan hyvin P2 413Mhz koneella...
amarkula
amarkula

Viestien lukumäärä : 58
Join date : 06.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

FPS epätoimimattomuus Empty Vs: FPS epätoimimattomuus

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 :: Avoin :: Palaute

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa