Avoin vai suljettu
3 posters
Avoin vai suljettu
Onko tämä osio tarkoitettu koalition ulkopuolisille vai koalition sisäiseen käyttöön? Jos on jälkimmäinen niin onko tämä sitten kuitenkin näkyvillä myös koalition ulkopuolisille kävijöille?
Ei välttämättä kuitenkaan hyvä idea, jos näin on. Jos se kaikille koalition jäsenille, mutta ei ulkopuolisille, niin sitten ihan OK.
Ei välttämättä kuitenkaan hyvä idea, jos näin on. Jos se kaikille koalition jäsenille, mutta ei ulkopuolisille, niin sitten ihan OK.
Kipsteri- Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 43
Vs: Avoin vai suljettu
Mun nähdäkseni tämä osio oli nimenomaan tarkoitettu koalition ulkopuolisille pelaajille, eikä täällä käsitellä mitään liittouman sisäisiä asioita, vaan tänne voi kirjoittaa hakemuksia liittoon tai mitä hyvänsä mieleen juolahtaa avautua sakaali-pky-frmrseille Liittouman kuvaus ja säännöt sopivat myös tähän osioon (tietääkseni aivan yleinen käytäntö eri liitoissa)
Koko koalition sisäinen osio on erikseen, ja sitten vielä joka liitolla omansa. Näin olen ymmärtänyt itse.
Koko koalition sisäinen osio on erikseen, ja sitten vielä joka liitolla omansa. Näin olen ymmärtänyt itse.
Vieraili- Vierailija
Siinä tapauksessa, tuo toinen aihe, "kehitys ehdotuksia" kannattaisi siirtää sinne ja ohjeistaa käyttäjiä asiasta. Emme varmaan kuitenkaan halua että kun sisältä joku tekee jonkinlaisen ehdotuksen liiton parantamiseen, että se on koko maailman nähtävilläEllemari Hex kirjoitti:Mun nähdäkseni tämä osio oli nimenomaan tarkoitettu koalition ulkopuolisille pelaajille, eikä täällä käsitellä mitään liittouman sisäisiä asioita, vaan tänne voi kirjoittaa hakemuksia liittoon tai mitä hyvänsä mieleen juolahtaa avautua sakaali-pky-frmrseille Liittouman kuvaus ja säännöt sopivat myös tähän osioon (tietääkseni aivan yleinen käytäntö eri liitoissa)
E: Itseasiassa, kun kerran tässä ollaan, niin ehkä kannattaisi laittaa kasaan jonkinlainen Must Read -ohje tai Read Me aihe. Siinä annettaisin ohjeet avatarien ja oikeanlaisten allekirjoitusten tekemiseen, plus siinä ohjeistetaan että mitä tarkalleen tulee kirjoittaa mihinkin kategoriaan. Ei mitään rakettitiedettä, mutta asioita joiden kanssa jotkut (väistämättä) kamppailevat.
Viimeinen muokkaaja, Kipsteri pvm Pe Huhti 11, 2008 11:40 pm, muokattu 1 kertaa
avoin osio on kaikille näkyvillä, myös ulkopuolisille.
Siirrän muut aiheet omille paikoilleen...
Siirrän muut aiheet omille paikoilleen...
Hehehe, ei tainnut foorumi tykätä tietyistä merkeistä tuossa osoitteessa
angst angst
pari viikkoa portugalissa tuhos travi uran mut kyl mä täält viel nousen taas ;D
Vieraili- Vierailija
Älysittehän tuhota mun tunnuksen kun jätin tän auki tarkotuksella...
Teillä toimii kyllä hyvin myyrän esto.....
No eipä se minua kiinnosta.
exSakaalit HUOMIO
Olemme -|- alueella perustamassa uutta Sakaalia vanhoilla jäsenillä!
Myös -|+ ovat tervetulleita!
Minulle Igm jos olette tulossa!
//Tmu
Teillä toimii kyllä hyvin myyrän esto.....
No eipä se minua kiinnosta.
exSakaalit HUOMIO
Olemme -|- alueella perustamassa uutta Sakaalia vanhoilla jäsenillä!
Myös -|+ ovat tervetulleita!
Minulle Igm jos olette tulossa!
//Tmu
Tmu- Vierailija
Haluukos joku vahvistaa miun tunnuksen?
Oon ollu pari kuukautta odottelemassa jo ja nyt kadotin IRC-kanavan salasanan niin ois kiva päästä mukaan hommiin.
Ja nimi ois Jorjormama
Oon ollu pari kuukautta odottelemassa jo ja nyt kadotin IRC-kanavan salasanan niin ois kiva päästä mukaan hommiin.
Ja nimi ois Jorjormama
Jorjorma- Vierailija
Pistä se igm viesti johdolle niin ne vahvistetaan..
Jaakkis- Viestien lukumäärä : 97
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa